Monday, March 19, 2007

給我們的信

夜深
本應入睡
可那每個月一次的AV
悠然在你離開後抵達
那種說不出又深沉的痛
總提醒我某個女孩說過
月經是失望的子宮在流淚...

忽然又想起多年前的某夜
他溫暖的手慢慢地搓揉我的肚皮
哄我說這樣就不會痛

我蜷縮在沙發上
獨自看project runway
知道逝去的愛情不值得留戀
可是溫柔回憶會突然來襲
在你不在的時候
在一個人孤獨軟弱的時候
想念被寵愛

沒有我在身邊的你
可感同身受?

對不起
不是不想你
是在一起的時光太短
而致回憶內容範圍太窄
有待努力

驕縱的女孩
要學會堅強和信任
漫長又艱巨的挑戰
一生之最

1 comment:

Anonymous said...

This is very reality but
you never forgive your imagination
Understanding person with love
that promise can be seal
but who know when will be broken!
Good to be yourself not just for you and for the people who still care and love you;
no matter those care people is dead or live!
Personality is for survive
but I can in past anytime
The experienced for the whole life which is unique and wonderful!

from s.w.a.p.

us

Daisypath Anniversary Years Ticker