Thursday, August 24, 2006

absolute caffeine

昨天才狂風暴雨
今天却又陽光普照

我想是因爲午間的cappucino
又或者是那定時的PMS
讓我變得恍惚

我努力地讓自己看起來和往常一樣
可當時間變成了倒數
呼吸越來越困難
我知道我的問題又來了

翻開My Music
從Brian Adams到五月天
靜靜地聆聽
慢慢地喘息

後悔
如果可以從來
我發誓決不在情緒不穩時點咖啡
就那兩球雪糕
哄一哄
又開始生病的腦袋

1 comment:

Anonymous said...

one of my favor in past but can't forget the taste and smell; and now too much caffeine can't drink too much. But can't control myself, in term of happy then I forget what it bring me unhealth.

Now I drink not often but each time I take double espressio instead.

us

Daisypath Anniversary Years Ticker