Monday, September 11, 2006

9.11

一下子就凉了
秋天喜歡悶不作聲地降臨
想起去年的這個時候
我還穿著薄裙吃hagen daaz

也不是故意挑今天來回顧
可是幸福的時候該與衆人分享

我覺得
快樂
雖然冰冷在我穿著短袖的手臂包圍
沒什麽完美不完美
懂得體恤和知足
我還是哆嗦著微笑

生日快樂的新定義
就是在有生之年每日都快樂
我希望身邊的每個人都能這樣
每年的願望不過是天下太平家人健康
今年也不例外

只是多了你的存在
會否有所不同?
一樣或不一樣
又會怎麽樣呢?

感謝
謝謝所有在乎關心我的人
我也祝福你們
祝福

1 comment:

Anonymous said...

so cool to see your posts in chinese and the comments in english.. hope to have the opposite in my blog, written in english but get some commetns in chinese/japanese (i got already japanese!!) :)
got here from your flickr account..
as said, now you won't get rid of me ;)
andy!

us

Daisypath Anniversary Years Ticker